corneliakarlssoon

Alla inlägg under januari 2013

Av Cornelia Karlsson - 26 januari 2013 13:09

Världens bästa film, allvarligt! Den är så sjukt bra, älskar den verkligen! Han killen, Jack, han är så sjukt snygg i den filmen! Ååh dör ?? Gråter lika mycket varje gång jag ser den, går inte att hålla emot! Världens gulligaste kille, han verkligen försöker rädda alla, sen dör han själv.. Åååh! ?Fick reda på att dom spelar in allt i en pool? Sjukt egentligen, för allt ser så otroligt äkta ut! ?

Av Cornelia Karlsson - 26 januari 2013 13:01

Jag har ju sidecut, klippte de för två dagar sen.. Och fyfan va jag ångrar de, ser ungefär ut som en kille på 1700 talet. Vill ha tillbaka mitt hår! ? Utan att sörja över mitt hår, ligger jag i sängen med mig syster o lyssnar på musik o bara chillar gaalet! ? Ikväll ska vi nog få hit massa folk, på middag. Trevligt värre ?

Av Cornelia Karlsson - 26 januari 2013 10:55

Hej Hej, de va ett tag sen jag bloggade nu.. Men känner att jag har så sjukt mycket tid över, och måste göra något av den tiden ?Förut hade jag ju annat att lägga tid på, men nu är ju de borta.. Men aja, jag hoppas att de kommer vara socialt på den här bloggen nu. Folk klagar ju på att jag spammar Facebook, så nu får jag väl skriva av mig här istället ? Så nu är min fråga till er, vad vill ni läsa om? Bara att kommentera, så ska ni se att jag skriver om de ? puss på er så länge! Bjuder på en bild på mig.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards