corneliakarlssoon

Direktlänk till inlägg 11 februari 2013

Jag lovar, ska inte ta han!

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 20:24

En sak jag stör mig på så sjukt mycket, va en sak jag hörde här om dagen i skolan.. Några tjejer stod och ba "Asså hon liksom gillade min killes status, de är liksom min kille!" För ändå in helvete, man kan väl gilla någons utseende, eller status, utan att man ska ta killen från dig!? Man borde liksom bara tänka positivt över de, för då fattar man själv att de är fler som tycker om hans utseende? Då får man bekräftat för sig att man är tillsammans med en snygg kille, som kanske ingen annan skulle tacka nej till? Blir galen typ.. Jag hade i alla fall blivit glad om någon annan hade tyckt man varit tillsammans med en snygg kille? Fast de kanske bara är jag som stör mig på de..? Jag stör mig som fan på de! Tråkigt inlägg utan bild, men så blire ibland :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cornelia Karlsson - 16 februari 2013 11:44

Idag fyller min lilla sessa hela 3 år :) Stor flicka! :) Vi har sjungit för henne och gett henne frukost på sängen, hon såg så stolt ut imorse när alla tittade på henne :) Nu äter vi tårta, kakor och annat gott :) Kommer ännu mer folk i eftermiddag :...

Av Cornelia Karlsson - 16 februari 2013 11:44

Idag fyller min lilla sessa hela 3 år :) Stor flicka! :) Vi har sjungit för henne och gett henne frukost på sängen, hon såg så stolt ut imorse när alla tittade på henne :) Nu äter vi tårta, kakor och annat gott :) Kommer ännu mer folk i eftermiddag :...

Av Cornelia Karlsson - 15 februari 2013 20:07

Idag så har jag inte bloggat på bra länge! Men de skrev jag ju igår att jag inte skulle göra förens jag kom till pappa :) Och det höll jag, för nu är jag här! :) Tänkte berätta hur min dag har varit :) Vaknade i tid för en gångs skull :) Sen åkte jag...

Av Cornelia Karlsson - 14 februari 2013 22:46

Nu ska jag sova, efter en lång o skön dag :) Trött är ja de me! :) Imorgon ska jag till pappa, längtat som fan! :) Skriver nog inte imorgon förens sent på kvällen, men de får ni försöka att stå ut me ;) Många pussar från min så länge! :)...

Av Cornelia Karlsson - 14 februari 2013 18:51

Hej Hej Halloow! :) Idag har jag gått i skolan, skön dag :) Eftersom de är alla hjärtans dag, så skulle lärarna göra något kul för eleverna :) Dom dansade till Gangam Style, as sköna lärare asså! Tänk er typ dom flesta 50+ ;) Sjukt söta va dom i alla...

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards