corneliakarlssoon

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 14 februari 2013 22:46

Nu ska jag sova, efter en lång o skön dag :) Trött är ja de me! :) Imorgon ska jag till pappa, längtat som fan! :) Skriver nog inte imorgon förens sent på kvällen, men de får ni försöka att stå ut me ;) Många pussar från min så länge! :)

Av Cornelia Karlsson - 14 februari 2013 18:51

Hej Hej Halloow! :) Idag har jag gått i skolan, skön dag :) Eftersom de är alla hjärtans dag, så skulle lärarna göra något kul för eleverna :) Dom dansade till Gangam Style, as sköna lärare asså! Tänk er typ dom flesta 50+ ;) Sjukt söta va dom i alla fall :) Sen åkte jag och handlade lite på Maxi med mamma :) Sen åkte vi hem :) När jag kom så har jag mest tagit de lungt :) Legat framför tvn och bara chillat :) Nu ska jag väl plugga lite matte, sen städa mitt rum lite :) Tråkigt, men det är sånt som behövs :) Bjuder på massa ful bilder på mig o syster :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards