corneliakarlssoon

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 15 februari 2013 20:07

Idag så har jag inte bloggat på bra länge! Men de skrev jag ju igår att jag inte skulle göra förens jag kom till pappa :) Och det höll jag, för nu är jag här! :) Tänkte berätta hur min dag har varit :) Vaknade i tid för en gångs skull :) Sen åkte jag till skolan, och gick hela dagen :) Efter vi slutat skulle vi ha något fredagsmys i skolan, så vi hade massa mys med oss, chips, godis, popcorn, läsk, frukt, och massa :) Sen va de en chokladfontän där, som vi doppade massa jordgubbar och sånt i :) Supergott! Medans vi smaskade i oss allt, såg vi en film :) Den va väl bra :) Sen när den va slut, fick vi skjuts hem av världens skönaste lärare! :) Och sen åkte jag hem hit till pappa i Sanda :) Saknat han och alla här så himla mycket, så de är kul att få träffa dom över helgen! :) Imorgon fyller min lilla prinsessa hela 3 år, och det ska absolut firas! :) Nu tittar jag på massa bilder från när jag va liten, super söt har jag varit! Undra vart de tog vägen liksom? ;) Lägger upp bilder från idag, det är en hel del :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards