corneliakarlssoon

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 6 februari 2013 23:11

Imorgon ska hela högstadiet åka till ishallen, och åka skridskor. 1. De kommer bli kaos, alla kommer tacklas. 2. Jag kan inte åka, så min dag imorgon kommer att tillbringas på sjukhuset. 3. De är skitkallt i ishallen! Kommer fan frysa ihjäl, för vi ska va där hela dagen! Från 9 till 1.. :( efter skolan ska jag träffa finaste på jorden.. Hihi, längtar! :) Gjorde pannkakor förut, o fatta vad jag faila! brandlarmet gick typ.. brände visst lite.. ;) Sen låg o såg tv någon timme förut, och när jag tittade ut va de fan 1 meter snö ut!! Fyfan va jag är less på de nu! :( Tycker de kan ta o bli sommar nu! Aja, nu ska jag sussa. Sov gott alla fina, pussar från mig! :*

Av Cornelia Karlsson - 6 februari 2013 16:35

Mådde lite bättre, så jag o min tvilling gick ut en stund o tog lite kort.. Lägger upp några :)

Av Cornelia Karlsson - 6 februari 2013 10:54

Folk typ tycker jag är konstig, för jag vågar prata med folk om mens o sånt personligt. Men vafan, alla tjejer får mens? Så jag tycker inte att de är något speciellt? Samma sak när folk pratar om sina kroppar, alla har väl för fan en kropp!? Så va spelar de för roll? Bara barnsligt, men visst man kanske inte vill prata om sitt privatliv. Men de är ju liksom inget fel direkt? Eller är de vara jag som är helt ute och cyklar? :)

Av Cornelia Karlsson - 6 februari 2013 09:39

Jag blev hemma från skolan idag, för
mår inte må bra.. :/ Men jag gick i alla fall upp i morse, o åt lite frukost o så. Sen som somnade jag om, fram till nu. OCH FY ÄNDA IN I HELVETE VILKEN HEMSK DRÖM JAG DRÖMDE! Aldrig gråtit så mycket och mått så dåligt av en dröm.. Helt sjukt, att den verkligen påverkade mig så mycket.. :( Eftersom jag är så dum att berätta de här, kommer ju alla undra vad de är för dröm, så då tänker jag skriva den..

De va på sommaren. Jag och min äldre syster sov i bilen, tydligen? Vi var nere vid hamnen, och så gick jag ut och kolla runt lite. Och när jag kommer tillbaka så ligger tre killar där inne med Natta. Jag blev så sjukt kär i en av dom! Han hette Robin. Sen så låg vi alla där typ? Nu kommer de sjukt konstiga, en av killarna började runka? Sen spröt han min syster och mig i ansiktet, fråga mig inte va jag har för drömmar.. Men aja.. Då fick min mammas kille reda på de, på något sätt.. Så han skulle straffa dom alla. Så han tog med sig killarna och jag och Natalie visste inte alls vad som skulle hända med dom. Men vi åkte i alla fall hem dagen efter typ? Vi har en lucka i taket som går upp till vinden, och vi såg att den var öppen. Så vi gick upp oh kollade, för vi hade ju misstankar om att dom var där uppe. Och då låg dom där fastspända.. Jag såg verkligen sorgen i deras ögon.. Vi kunde inte göra så mycket mer än att spänna loss dom.. Sen dagen efter såg vi att dom lyckas att ta sig ut ur huset, genom taket. Så jag och min syster va typ asglada över de.. Sen va det tydligen vinter, så man såg deras spår i snön. Så vi följde efter dom. Och då får vi reda på något sätt att dom drunknat, alla för utom en.. Och min Robin hade dött :( Jag blev helt knäckt typ, och verkligen mådde så skitigt..

Nu kommer alla ba: Vafan, de är bara en dröm och han finns inte ens på rrikrigt! Jag vet att de är en dröm, och att han säkert inte finns.. Men jag vet inte varför jag mår dåligt över de, måste varit för jag blev så kär i han, o kände så starkt för han.. Aja, vet att jag är konstig.. ;) Kommer tänka på den där Robin varje gång jag går förbi den där luckan :(

Av Cornelia Karlsson - 6 februari 2013 09:36

Jag blev hemma från skolan idag, för
mår inte må bra.. :/ Men jag gick i alla fall upp i morse, o åt lite frukost o så. Sen som somnade jag om, fram till nu. OCH FY ÄNDA IN I HELVETE VILKEN HEMSK DRÖM JAG DRÖMDE! Aldrig gråtit så mycket och mått så dåligt av en dröm.. Helt sjukt, att den verkligen påverkade mig så mycket.. :( Eftersom jag är så dum att berätta de här, kommer ju alla undra vad de är för dröm, så då tänker jag skriva den..

De va på sommaren. Jag och min äldre syster sov i bilen, tydligen? Vi var nere vid hamnen, och så gick jag ut och kolla runt lite. Och när jag kommer tillbaka så ligger tre killar där inne med Natta. Jag blev så sjukt kär i en av dom! Han hette Robin. Sen så låg vi alla där typ? Nu kommer de sjukt konstiga, en av killarna började runka? Sen spröt han min syster och mig i ansiktet, fråga mig inte va jag har för drömmar.. Men aja.. Då fick min mammas kille reda på de, på något sätt.. Så han skulle straffa dom alla. Så han tog med sig killarna och jag och Natalie visste inte alls vad som skulle hända med dom. Men vi åkte i alla fall hem dagen efter typ? Vi har en lucka i taket som går upp till vinden, och vi såg att den var öppen. Så vi gick upp oh kollade, för vi hade ju misstankar om att dom var där uppe. Och då låg dom där fastspända.. Jag såg verkligen sorgen i deras ögon.. Vi kunde inte göra så mycket mer än att spänna loss dom.. Sen dagen efter såg vi att dom lyckas att ta sig ut ur huset, genom taket. Så jag och min syster va typ asglada över de.. Sen va det tydligen vinter, så man såg deras spår i snön. Så vi följde efter dom. Och då får vi reda på något sätt att dom drunknat, alla för utom en.. Och min Robin hade dött :( Jag blev helt knäckt typ, och verkligen mådde så skitigt..

Nu kommer alla ba: Vafan, de är bara en dröm och han finns inte ens på rrikrigt! Jag vet att de är en dröm, och att han säkert inte finns.. Men jag vet inte varför jag mår dåligt över de, måste varit för jag blev så kär i han, o kände så starkt för han.. Aja, vet att jag är konstig.. ;) Kommer tänka på den där Robin varje gång jag går förbi den där luckan :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards