corneliakarlssoon

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 5 februari 2013 22:41

Har pratat med den finaste personen i världen! Elin, min bästa underbaraste kompis. Hon kommer hit i helgen, o Holly macaroni va Gotland kommer vara osäkert då! Kommer att ta super mycket bilder med henne, för jag ska fan visa hur underbar hon är! :') Bakade kladdkaka för en stund sen, den blev verkligen asgod! Fast måste verkligen sluta tjocka mig så mycket.. Tränade ju också som sagt, fast de gjorde ju typ ingen skillnad, eftersom jag tjockade mig.. Jaja, va gör de 100 år liksom? ;) Nu ska jag krypa i säng, tagga skola imorgon! Räknar ner dagarna till sommarlovet, och nu ligger vi på 130 dagar!! Tagga Tagga! Kommer bli en sjuk sommar! :D aja, skriver mer imorgon :) puss o godnatt från mig! :*

Av Cornelia Karlsson - 5 februari 2013 22:30

Har pratat med den finaste personen i världen! Elin, min bästa underbaraste kompis. Hon kommer hit i helgen, o Holly macaroni va Gotland kommer vara osäkert då! Kommer att ta super mycket bilder med henne, för jag ska fan visa hur underbar hon är! :') Bakade kladdkaka för en stund sen, den blev verkligen asgod! Fast måste verkligen sluta tjocka mig så mycket.. Tränade ju också som sagt, fast de gjorde ju typ ingen skillnad, eftersom jag tjockade mig.. Jaja, va gör de 100 år liksom? ;) Nu ska jag krypa i säng, tagga skola imorgon! Räknar ner dagarna till sommarlovet, och nu ligger vi på 130 dagar!! Tagga Tagga! Kommer bli en sjuk sommar! :D aja, skriver mer imorgon :) puss o godnatt från mig! :*

Av Cornelia Karlsson - 5 februari 2013 19:13

Blev inte riktigt som tänkt förra gången, men gör ett nytt försök. Idag har jag varit i skolan, en skitkort dag! Skönt att sluta tidigt! :) de va en bra dag i skolan iaf. :) kom hem vid typ halv fyra, för va kvar i skolan o väntade på att min syster skulle sluta :) När jag kom hem, gick jag o la mig.. Vet att jag är lat, men vafan gör de? Jag är inte direkt den enda på jorden, om man säger så.. Men när jag vakna så åt jag lite, och nu så ska jag träna lite :) Slänger in ett eller två inlägg lite senare :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards