corneliakarlssoon

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 23:21

Rubriken säger allt. Nu kryper jag ner i sängen och sover lite, för att sen slösa ännu mer tid av mitt liv i skolbänken. Snart lov, de taggar vi! :D pussar till dig vackraste ! :*

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 22:16

Jag hade precis en tävling med min syster Stephanie, vem som kunde få in flest vindruvor i munnen! :) Vem tror ni vann då? Jo, en brud vid namn Cornelia! :D Är man född bäst, så är man liksom :) Stephanie spydde allvarligt efter 14 stycken, fyfan va äcklig hon är! Hahah! ;) Aja, jag fick i alla fall in 16 :) Nu ska jag börja göra mig i ordning för natten, borsta tänderna, plocka fram kläder till imorgon, tvätta bort sminket och andra rutiner :) Lägger också upp en bild på dagens outfit, som jag tänkte börja med :) Sov så gott alla fina! Puss :*

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 20:24

En sak jag stör mig på så sjukt mycket, va en sak jag hörde här om dagen i skolan.. Några tjejer stod och ba "Asså hon liksom gillade min killes status, de är liksom min kille!" För ändå in helvete, man kan väl gilla någons utseende, eller status, utan att man ska ta killen från dig!? Man borde liksom bara tänka positivt över de, för då fattar man själv att de är fler som tycker om hans utseende? Då får man bekräftat för sig att man är tillsammans med en snygg kille, som kanske ingen annan skulle tacka nej till? Blir galen typ.. Jag hade i alla fall blivit glad om någon annan hade tyckt man varit tillsammans med en snygg kille? Fast de kanske bara är jag som stör mig på de..? Jag stör mig som fan på de! Tråkigt inlägg utan bild, men så blire ibland :)

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 17:36

Den här dagen kan man bara beskriva med ett ord, hemsk! Dagen började med att vi försov oss till halv åtta, och vi börjar kvart över åtta. Plus att vi bor nästan två mil från skolan, så de blev lite stressigt att hinna i tid :) men kom bara fem minuter sent, så de va bra! :) Sen va väl dagen helt okej, tills de va dags för att redovisa inför klassen... Visst, de går alltid bra och jag får bra omdöme, men de är så sjukt pinsamt! :s Aja, vad gör de då? :) Sen när vi skulle hem, hade någon tagit fel skor.. Så min syster hade liksom inga skor, så jag fick bära henne ut till bilen -.- Sen åkte och handla skor till henne, och så bäst som mamma är, lyckades jag få henne och köpa ett par till mig med! :) Sen åkte vi och handla mat och sånt.. Så jag är skit trött nu! Kom precis hem, så nu ligger jag i sängen och vilar lite :) Inte ens hunnit tagit av mig jackan ;) Aja, nu ska vila lite till o så! :) Skriver sen, puss :* (Bjuder på en flum bild på mig! ) ;)

Av Cornelia Karlsson - 11 februari 2013 07:54

Hahha, tog hål i öronen nyss :) Va så
Sjukt nervös, fast jag gjort de typ 4 gånger innan ;) Blödde typ en del, plus att jag fick typ panik, så de blev lite tårar me ;) Men nu känns de bra i alla fall :) Fick reda på en underbar sak idag! :D hihi, hemligheter.. ;) Nu ligger jag i sängen o ska sussa :) Skriver imorgon, många pussar till er alla! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards