corneliakarlssoon

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Cornelia Karlsson - 7 februari 2013 20:08

Jag ångrar allt jag sagt i livet. Jag ångrar allt jag gjort i livet. Jag ångrar allt jag sett i livet. Jag ångrar att jag finns. Jag ångrar livet. Spark, slag, tårar, blod, ångest de är de mitt liv bestått av. Jag orkar inte med mera skit från någon, tänker inte ta mer sånt nu! De har varit kul att förstöra sitt liv såhär, nu återstår bara de sista i livet. Supa skallen av mig.

Av Cornelia Karlsson - 7 februari 2013 18:39

Varför ska man ens låssas som att allt är bra hela tiden? Spela en annan för att passa in. Nu är de fan bra med de, tänker fan inte rätta mig efter alla andra! Utan tänker köra mitt eget jävla race! Har någon problem med de, stick! För jag orkar inte med att spela med hela tiden. Jag är jag, och det ska ingen ändra på!

Av Cornelia Karlsson - 7 februari 2013 16:50

Hemma nu efter en jobbig dag i skolan.. :/ Åkt skridskor o gjort massa annat. Nu är jag så trött som man baa kan bli! :/ Bloggar sen igen, när jag orkar :) lägger upp några flumbilder på mig och Natalie :)

Av Cornelia Karlsson - 7 februari 2013 06:41

Åh vad trött jag är, somna typ 1 inatt.. Aja, bara att kliva upp! Skriver när jag kommer hem. Ha en bra dag alla fina! <3

Av Cornelia Karlsson - 7 februari 2013 06:41

Åh vad trött jag är, somna typ 1 inatt.. Aja, bara att kliva upp! Skriver när jag kommer hem. Ha en bra dag alla fina! <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Cornelia, och är 13 år. Bor på Gotland, och i min blogg kan läsa om mitt tonårsliv alltså om skola, fritid med kompisar killar och annat kul! Puss

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards